Monday, September 20, 2010

Sedikit Tips dr araaz Mengelakkan Awek korang meluat kat korang


Sedikit Tips dr araaz Mengelakkan Awek korang meluat kat korang.

1. Jangan kerap bertanya berkenaan berat badan diaornG (Sensitif tuuu.he)

2. Jangan merokok depan diaorang (kuarngkn sebb kebanyakan perempuan tak suka lelaki merokok, selalunya diaorng diam je walaupun meluat).

3. Jangan Pakai Pewangi yg terlalu kuat sebb kebanyakkn perempuan suka kn bau yg lembut, kalau tak pakai minyak wangi lak nanti dia ingat korang jenis pengotor sbb badan berbau..

4. Elakkn daripada memakai Gelang, Rantai dan Cincin Besar, sebb ramai yg araaz tanya diaorang kata lelaki camni selalunya anngap Jenis EGO, BERLAGAK, PANAS BARAN. (itu kata diaornag la)

5. Jangan Selalu sangat buat lawak, sekali sekala takpe dan elakkn dari buat lawak BODOH (yg tak masuk akal)

6. Jangan terlalu KERAP Bersin atau Meludah DEPAN diaorng, menunjukkn korang ni banyak kuman dan pengotor.heee

7. Jangan sekali pun korang tinggikn suara kat awek korang, walau mcmana sekali pun

8. Jangan Terlalu mengongkong, sikit-sikit tanya itu la ini la, dan kalau nk keluar depan rumah kena beritahu, ehmm ramai awek tak suka disoal siasat cam polis, confirm tak sampai 3 bulan awek korang tinggalkn korang hee, lain la kalau dia rela hati nk beritahu kemana dia pergi dan apa dia buat..

9. Jangan Sesekali PAU duit kat awek korang atau pun biar kn awek korang keluarkn duit utk belanja korang walalupun awek korang anak org kaya, mula-mula cam ok je, nanti lama-lama korang tgkla pasti awek tu pandang rendah kat korangdan anggap korang ni jenis lelaki yg tak ada maruah dan tk bertanggunjawb.

10. Jangan Makan Gelojoh depan awek korang menunjukkn korang jenis kebulur dan tak boleh bawa majlis.ha haha..

MASIH ADA BERJUTA CARA LG UTK MENGELAKKAN AWEK KORANG MELUAT KAT KORANG, NI JELA YG ARAAZ LEH BERITAHU KAT KORANG BUAT MASA NI, YG LAIN TU ‘LU FIKIRLA SENDIRI’ (BAK KATA NABIL)

Ori dari araaz

Post akan Datang : JAUHKAN DIRI KORANG DGN 5 JENIS KAWAN CAMNI.....
http://araaz-man.blogspot.com/

7 comments:

hanna said...

setujuuu utk sume di atas terutama bab kne paw tu.. tak tahan weh

~cik manis~ said...

jgn usya pmpuan laenn dpan kami. eh blakang kami pn tak leh! hehe

NICK IRFAN said...

wah! bgus jgk tips ko kasi ni... wlpn aku xde awek tp xpe utk masa dpn ni... hehe

sweet-ladybird said...

lady paling x suke bab keluar duit tuh.. hehehe... ade ke patut mintk pompuan belanja.. nampak sgt nanti lps kawin asyik pompuan je yg kene keluarkan duit :P

eik`S noName said...

owh...nice tips...
tp kalo pakai cincin sederhana besar pom xok ker????whaaaa

HANI said...

nasib bek dari bercinta hingga kawen perangainya sama huhu

jiha said...

ok..seriously,jiha stuju dgn tips yg jgn paw duit pmpn..huhu..pantang gile ngn laki mcm nie..bayangkan lar bru jer sminggu jdik gf die,da paw duit..bayar itu lar,byar ini lar..kalau sikit2 tu xper lar jgk..xsanggup2..just mampu ckp good bye jer lar.. mintak maap sgt2 memang xberkenan ngn mamat mcm nie..rsenye bkn jiha jer kot,tp sumer pmpn xsuke..