Monday, September 27, 2010

Copy Entry dari Orang lain?????


korang ada perasan tak , ada sorang mamat ni kata araaz salin entry dari org lain, cam lawak je kan??? dah mcm tak ada kerja lain nk buat selain memburukkkn org, terang -terang setiap entry yg araaz letak dalam blog ni ada beritahu sumbernya dari mana, araaz rasa mungkin mamat tu dah tak ada kerja lain nk buat, sebelum mengata atau menilai seseorng tu cuba kita renung siapa diri kita tu apa yg kita ada, takut nanti memalukn diri sendiri lak.apa pun araaz tak kisah la apa yg org lain kata, sbb memang dah adat kalau jadi seorng blogger sbb ramai blogger yg lebh terkenal yg araaz tengok kena lebih teruk dari tu, apa pun araaz tk kisah la mamat tu nk kata apapun, asalkn araaz tak menyusahkn dan merugikn seseorng.. araaz gak nk berterima kasih kepada yg sudi melawat blog araaz ni 

4 comments:

amira zakiah said...

hahaha...bersabar jelah

amira zakiah said...

entah2 time dia buat blog dlu2 pun cilok yang orang lain pyer

asadisae said...

happy blogging.

Siti said...

rilek2. jangan emo2 k? hehe. adatlah tu kene camtu. :)