Monday, September 20, 2010

MODEL BARU - PROTON WAJA BARU menyerupai LANCER

MODEL BARU - PROTON WAJA menyerupai LANCER,ushhhhh best tu, walaupun berita ni dah tersebar luas dan dah ramai org tahu , araaz tetap nak post gak hee , video dibawah khas utk seiapa yg tak sempat tgk berita berkenaan Proton WAJA BARU di TV3 tempoh hariii... cuma maklumat berkenaa Harganya je tak diberitahu, agak-agak korang berapa Harga Proton Waja tu yerk??? araaz anggarkn dalam RM70k - RM80k , lebh dari tu rasanya tak mungkn....


video

Sumber : dlm Youtube, araaz pun sebenrnya tak sempat gak tgk hari tu.he he

2 comments:

faizz said...

arazz rasa adakah ia sebijik lancer? ataupun kilit je mcm lancer..

Pencacai Alim said...

smart siut..tapi msia ni kadang2 indah khabar dari rupa