Wednesday, November 27, 2013

Samsung Galaxy S4 Mini Versi La Fluer Bakal Diperkenalkan Tidak Lama Lagi

Sudah semestinya ramai yang mempunyai masalah untuk mengingati kesemua variasiGalaxy S4 yang diperkenalkan sepanjang tahun ini. Oleh itu, mari kita mengenali kesemua keluarga Galaxy S4 yang telah dilancarkan sepanjang tahun 2013. Bermula dengan Galaxy S4, Galaxy S4 Mini, Galaxy S4 Active, Galaxy S4 Zoom, dan Galaxy S4 edisi Android yang menggunakan Stock Android sebagai sistem pengoperasian.
Kini, SamMobile melaporkan variasi terbaru Galaxy S4 iaitu Galaxy S4 Mini edisi La Fluerbakal hadir tidak lama lagi. Pastinya peminat Samsung akan berasa “gembira” dengan pengenalan variasi terbaru Galaxy S4 Mini ini yang diberikan suntikan corak bunga pada badan telefon ini.
Galaxy S4 Mini La Fluer ini bakal mempunyai dua variasi warna iaitu putih dan merah. Samsung sebelum ini pernah memperkenalkan Galaxy SIII dengan variasi La Fluer dan nampaknya ini cara terbaru Samsung untuk menaikkan semula peranti lama milik mereka dan menjualnya dengan nama dan rupa yang baru. Namun begitu, nama Galaxy S4 Mini la Fluer yang diberikan masih lagi baik daripada Galaxy 10.1 – 2014 Edition

Sumber : BGR

0 comments:

Blogged.my