Showing posts with label 9 Perkara yg Best jadi kat Blog araaz ni sejak dilahirkan Selama 28 Hari ?? ehmm. Show all posts
Showing posts with label 9 Perkara yg Best jadi kat Blog araaz ni sejak dilahirkan Selama 28 Hari ?? ehmm. Show all posts

Monday, September 27, 2010

9 Perkara yg Best jadi kat Blog araaz ni sejak dilahirkan Selama 28 Hari ?? ehmm

9 Perkara yg Best jadi kat Blog araaz ni sejak dilahirkan Selama 28 Hari ?? ehmm ehmmmmmm

1. Blog araaz sudah ada 248 Followers Sejak Blog ni di lahirkan pada hari Merdeka 31.08.2010 dan Sebahagiannya sudi masukkn blog araaz dalam Blog list diaorng..:-)
2. Pernah Sekali 2 ada 300 - 400 Pelawat , ehmmm kira ok la utk blog yg masih baby ni kan? he
3. 2-3 Blogger Buat satu Entry Khas berkenaan Award yg araaz beri.
4. Pernah ada 16-25 Org online dalam satu masa, Paling Best Semalam, tk tahu knp.he
5. 15 Blogger yang terkenal yg dah ada 500-3000 Followers sudi 'Follow' blog araaz.:-)
6. Wujudnya satu lagi alamat blog khas, adik kembar blog ni utk Himpunan Blog & Iklaneka Percuma. http://blogger-iklan.blogspot.com
7. Pelawat Kebanyakannya datang dari Facebook dan Alamat Blog araaz http://nibelogsaya.blogspot.com (Hampir sama ngn alamat Blog Hanis)
8. earning Nuffnang semakin bertambah RM..... walaupun baru 28 hari..hee
9. ShoutBox araaz sentiasa aktif, ada la gak yg sudi komen.
Blogged.my