Tuesday, August 31, 2010

Pemandu Bas Express a.k.a Pembunuh Misteri


Antara pemandu bas express dan pembunuh misteri cam lebih kurang je kan? apa tak nya, semasa perjalanan balik selepas hantar adik di uitm shah alam, boleh lak sebuah bas express dok himpit kete yg araaz pandu, lepas tu leh la dok rapat kat 'punggung' kete, padahal araaz dah bawa 105 pun....entah apa-apa, cam pembunh misteri lak, tak pun jenis org yg tak ada otak, langsung tak fikir keselamatan, dok kira laju dia je, patutla banyak kemalangan melibatkan bas express, sepatutnya ada pihak yg bertanggungjwb mewujudkan satu KELAS 'UNTUK MENGUBAH SIKAP' PEMANDU BAS EXPRESS / PEMANDU LORI, jangan dok suka hati je pandu tanpa mengira keselamatan org lain..ishhhhhhhh

3 comments:

Rapheal said...

Mungkin ko bawak terlalu slow..jangan lupa...depa pon ader jadual nak kena kejar...kang orang lambat...ke penumpang ada kematian..nak balik cepat..tuh depa hangkut 120km/h ...standard lah... tapi kalau 150km/h.. memang nak kena... pasal aku bawak pon tak laju macam tuh...

Langit Pertama said...

Bus ekspress mmg camtu. Kalo naik bus malam rasa cam naek roller coaster..

Driver tu ngantuk, tu yg maen racing2 tu kot. Knon nk dpt markah tinggi...

araaz said...

ush dok eh, araaz bawa dah 100 pun...